PT VR Aronnax
VR tanfolyam
Haladó szintű tanfolyam
PT VR Aronnax
Valós idejű távoktatás
Összhangban a kormányzati kommunikációval, a közös érdekünkben 2020 márciusától felfüggesztettük a tantermi képzéseinket. Reméljük, hogy belátható időn belül újra találkozhatunk, de addig is tanfolyamainkat távoktatási rendszerünkön keresztül is meg tudjuk tartani, ahol valós időben látható és hallható az oktatónk és az oktatónk képernyője is. A valós idejű távoktatás során mindenkinek ugyan úgy lehetősége nyílik kérdéseket feltenni és válaszokat kapni, mint a tantermi képzések esetében.
VR Játékfejlesztés Unity-ben
Magyarország legkedveltebb és legrégebbi játékfejlesztő iskolájának VR kurzusa. Azoknak szól akik elvégezték a Develop tanfolyamot és kedvet éreznek VR játékok fejlesztésére. A tanfolyam az ilyen játékok speciális fejlesztési technikáit mutatja be. Emelett lehetőséget biztosít VR ezközök kipróbálására és használatának elsajátítására. Közben a hallgató betekintést nyer az AronnaX és a Genesis Drive című VR játékunk fejlesztésébe is.
-
Megismerkedünk a VR játékfejlesztés világával
A tanfolyamot azoknak ajánljuk akik elvégezték a PT Developot és tovább lépnének!
-
VR eszközök
A tanfolyamon hozzáférést biztosítunk a legújabb VR eszközökhöz is.
-
ARONNAX és GENESIS DRIVE
Magyarországon egyedülálló módon nálunk két valódi VR játék fejlesztésében vesznek részt a hallgatók. Több, mint tanulás!
A Virtuális valóságban rejlő lehetőség
A tanfolyam célja
A Planet Taxi RD&E Labs egyedülálló módon a HTC Vive 2015-ös megjelenése óta foglalkozik VR fejlesztésekkel. A legutóbbi ilyen munkánk a tavaly év vége óta a VR Park-ban kipróbálható Anubisz Átka című VR élmény. Az ezen a területen töltött 5 évünk tapasztalatát adja át ez a tanfolyam.
Tematika
A 60 óra (5 teljes hétvége) alatt az AronnaX játék fejlesztése közben többek között a következő területeket tanuljuk részletesen:
1. modul
Basic & History - Bevezetés, alapok
- A virtuális valóság típusai
- A VR szerepe napjainkban
- A VR lehetőségei
- Panoráma képtől a StereoScopiáig
- Korai elektronikus szimulációk
- Otthoni és játék felhasználás története
- A VR halálának okai
- A VR újjászületése
- Jelenleg használatos VR eszközök
- A VR veszélyei
- Gyakorlati ismerkedés a VR-el
2. Modul
Grafix - A VR grafikai kihívásai
- A 3D Grafika alapja és látásmódjai
- Grafikai felbontás mérőszámai modell és textúra szinten hagyományos játékoknál
- A Virtuális valóság igényei és hasonló számai
- A kivánt hatás megvalósítása modell szinten
- A kívánt hatás megvalósítása textúra szinten
- Fények optimalizálása VR-ben
- Post effektek VR-ben
- Particle rendszerek VR határai
- Skybox kezelés
- Design korlátok és elvek VR-ben
- Önnáló VR optimalizálási feladat
- Aktuális VR alkalmazások és játékok kipróbálása
3. modul
Controll - Irányítás VR-ben
- VR navigáció alap problémaköre
- VR navigáció fejlődés története
- Navigáció mai megvalósítása
- Kihívások és célok
- HTC Vive Unity VR integráció
- Az AronnaX megvalósításai
- Aktuális VR alkalmazások és játékok kipróbálása
4. modul
Code - A VR programozása
- A Virtuális valóság programozás
- Az AronnaX működése
- Az AronnaX vezérlő scriptjeinek működése
- Próbakör az AronnaX-al
- Aktuális VR alkalmazások és játékok kipróbálása
5. modul
Final Touch VR - A végső simítások
- Grafikai egységesítés VR
- Gameplay finomításai
- VR technológia finomhangolása
- Portolás különböző VR rendszerekre
- VR rendszerek összehasonlító teljesítmény elemzése
- Kommunikáció a játékossal VR-ban
- A VR egyedi játékos vezetése
- GUI építési elvek VR-ban
Ez a számodra megfelelő tanfolyam?
Amennyiben igen, jelentkezz most! Tanfolyamaink folyamatosan teltházasak. A meghirdetett szabad helyek gyorsan elfogynak.
Hallgatóink munkái
Képernyőmentések a tanfolyamon elkészült játékból
Nálunk nem találsz olyan, AAA játékokból vett képernyőmentéseket, melyeket nem Unity-ben fejlesztettek és amilyen látványvilág elkészítésére hallgatóink nem lennének képesek a tanfolyam elvégzése után. A weboldalunkra feltöltött minden képanyag a tanfolyamainkon elsajátítható tudást reprezentálja.
Minden tanfolyam mellé járnak
Grátisz tartalmak
A képzésen felül a hallgató a következő anyagokat kapja meg ingyen:
Teljes dokumentáció
A tanfolyam teljes 60 oldalas dokumentációja PDF formátumban.
Játék sablonok
PT ARCADE csomag a tanfolyamon említett klasszikus játékok gyűjteménye.
Portfólió
Credit a megjelenő játékban ( a fejlesztők között listázzuk a neved referenciaként).
Alumni
Planet Taxi Club tagság.
Oklevél
A tanfolyam elvégzését igazoló oklevél.
TÖBB, MINT 450 HALLGATÓ
AZ ISKOLA FENNÁLLÁSA ÓTA!
Ennyien nem tévedhetnek! Legyél te is képzett játékfejlesztő!
GYIK
GYakran ismételt kérdések
A tanfolyamainkat negyedévente hirdetjük meg. A pontos indulás dátumáról Facebook oldalunkon tudsz tájékozódni.
Összhangban a kormányzati kommunikációval, a közös érdekünkben 2020 márciusától felfüggesztettük a tantermi képzéseinket.
Reméljük, hogy belátható időn belül újra találkozhatunk, de addig is tanfolyamainkat távoktatási rendszerünkön keresztül is meg tudjuk tartani, ahol valós időben látható és hallható az oktatónk és az oktatónk képernyője is.
A valós idejű távoktatás során mindenkinek ugyan úgy lehetősége nyílik kérdéseket feltenni és válaszokat kapni, mint a tantermi képzések esetében.
A csatlakozáshoz csak olyan mikrofonra és webkamerára van szükség, melyek kompatibilisek a Zoom video-chat szoftverrel.
Számítógépednek a Unity szoftver futtatására alkalmas paraméterekkel kell rendelkeznie. (Minimum 4GB RAM, i3 Processzor, egy 3D-s játékok futtatására alkalmas grafikus kártya.) A Unity alacsony hardware igényű, jól skálázható engine, PC és Mac számítógépeken is egyaránt futtatható. Továbbá rendelkezned kell mikrofonnal és webkamerával, hogy az óra közben kommunikálni tudj oktatónkkal.
- A Unity 3D legújabb ingyenes változatát.
- Playmaker legújabb változatás (Fizetős tartalom)
- Opcionálisan az MWH Advanced jármű fizikát (Fizetős tartalom)
Oktató

Grőb Attila
Ekoteka és Europri díjas képzőművész. Hivatalos AutoDesk Oktató.
20 éve játékfejlesztő, emellett 10 éve oktat 3D tervezést, Unreal Engine, Cryengine és Unity játékfejlesztést. Olyan játékok elkészítésében vett részt, mint pl. A Silent Hill, a Witcher, a Sine Mora vagy a Warhammer Inquisitor Martyr.
A Mesharray Digital Media School és a Magyar Képzőművészeti Egyetem volt előadó tanára.
Jelenleg a Planet Taxi RD&E Labs Creative Director-a.
- 1081 Budapest, Csokonai utca 10, földszint 3, Planet Taxi Lab
- planettaxilabs@gmail.com
- + 36 30 242 6652
- fb.com/planettaxijatekfejlesztokepzo