PT CODE v1.0
C# tanfolyam
Haladó szintű játékfejlesztő tanfolyam
PT Code
Valós idejű távoktatás
Tanfolyamainkat távoktatási rendszerünkön keresztül tartjuk, ahol valós időben látható és hallható az oktatónk és az oktatónk képernyője is.
A valós idejű távoktatás során mindenkinek ugyan úgy lehetősége nyílik kérdéseket feltenni és válaszokat kapni, mint a tantermi képzések esetében.
Videojáték-programozás haladóknak
Magyarország legkedveltebb és legrégebbi játékfejlesztő iskolájának programozás kurzusa. Azoknak szól akik elvégezték bármely Develop tanfolyamot és kedvet éreznek a játékok programozásához. A tanfolyam a C# alapjaitól indul és több, különféle casual játék teljes programozását mutatja be.
-
Fejlődj tovább velünk!
A tanfolyamot azoknak ajánljuk akik elvégezték a Develop Classic-ot és a programozás irányába lépnének tovább.
-
A C# programozási nyelv alapjai
Megtanulod A C# alapjait és azt, hogy miként tudod ezt a Unity-ben kamatoztatni.
-
Kész játékok
Ezúttal a tanfolyam végére nem egy, hanem egyszerre több, egyszerűbb, önállóan lefejlesztett casual játékkal fogsz rendelkezni.
Játékfejlesztés orientált C# tanfolyam
A tanfolyam célja
A Unityhoz használt legnépszerűbb programnyelven sajátíthatod el valós működő játékokon keresztül a programozás alapjait, és kapsz konkrét megoldásokat a videojáték programozás típus feladataira.
Tematika
A 60 óra (5 teljes hétvége) alatt a a mini játékok közös elkészítése közben többek között a következő területeket tanuljuk részletesen:
(A tanfolyam végére az összes itt leírt szakkifejezést megérted majd!)
1. modul
PT CODE v1.0.1
- Konzol Applikáció Indítása Visual Studio Code-ban, C# nyelven
- Bevezetés: a C# nyelv előnyei és erősségei
- A Programozás Alapjai
- Elágazások a Programozásban
- Ciklusok a Programozásban
- A Funkciók Szerepe és Használata
- Az Objektumorientált Programozás (OOP) alapelvei
- Objektumorientált Programozás (OOP) Alapjai
- Elérési Módosítók az Objektumorientált Programozásban
- Öröklődés az Objektumorientált Programozásban
- Öröklődés - virtual, override és sealed
- Példa: Konstruktorban beállított helyi változók öröklődés esetén
- OOP a gyakorlatban
2. Modul
PT CODE v1.0.2
- Unity 6: Újdonságok és Erősségek
- Unity Frame Lifecycle - Az életciklus metódusok
- MonoBehaviour-ből származtatott elemek áttekintése
- Unity attribútumok és módosítók
- GameObject mozgatási lehetőségei
- Input Manager: A "Legacy Input System" használata
- Ütközések vizsgálata
- Ütközési rétegek és komplex fizikai számítások
- Scene-ek közötti váltások
- UI Elemek és Kezelésük a Unity-ben
- TMP (TextMeshPro) Text Komponens a Unity-ben
- UI elemek pozícionálása, méretezése és igazítása
- Build Készítése
- Debug Lehetőségek és a Unity Debugger
3. modul
PT CODE v1.0.3
- Statikus Osztályok
- Statikus Változók, Property-k és Metódusok Nem Statikus Osztályokban
- Generikus Osztályok a C#-ban
- Adatszerkezetek röviden
- Interfészek
- IEnumerator és Korutinok a C#-ban és Unity-ben
- Raycast - Sugárnyalábok használata ütközések érzékelésére
- Ground Check és Ütközésérzékelés
- Egyszerű Kamerakövetés
- Nullable típusok
- Egérpozíció Lekérése 2D és 3D Projektekben
- Eventek használata
4. modul
PT CODE v1.0.4
- Raycast alapú lövés
- Fizikai lövedék (Rigidbody projectile)
- Egyszerű, egyenes vonalú mozgás (nem fizikai)
- Hibrid lövedékrendszer - Raycast és fizikai mozgás kombinálása
- Terület-alapú lövés / robbanás (AOE – Area of Effect)
- Töltött lövés / visszatartás (Charge Shot)
- Lőfegyver típusok és lőtávolság kezelése
- Lövedék elhajlás (spread / randomizáció)
- Lövedék célkövetéssel (Homing Missile)
- Multi-shot / Burst-fire lövésmechanikák
- Tölténykezelés és újratöltés
- Fegyverváltás rendszer
- Fegyverek moduláris felépítése ScriptableObject alapon
5. modul
PT CODE v1.0.5
- Bevezetés az animációk kezelésébe programozói szemmel
- Alap animációlejátszás Animatorral
- Paraméterek használata az Animatorban
- Animáció vezérlése kódból
- Mozgás és animáció összehangolása
- Támadások és eseményvezérelt animációk
- Animáció vége - eseménykezelés
- Blend Tree - összetett mozgásvezérlés
- Animáció és kód közti szinkronizáció általános szabályai
- Gyakorlati mintafeladat
- Haladó kiegészítések
Ez a számodra megfelelő tanfolyam?
Amennyiben igen, jelentkezz most! Tanfolyamaink folyamatosan teltházasak. A meghirdetett szabad helyek gyorsan elfogynak.
Hallgatóink munkái
Képernyőmentések a tanfolyamon elkészült játékból
Nálunk nem találsz olyan, AAA játékokból vett képernyőmentéseket, melyeket nem Unity-ben fejlesztettek és amilyen látványvilág elkészítésére hallgatóink nem lennének képesek a tanfolyam elvégzése után. A weboldalunkra feltöltött minden képanyag a tanfolyamainkon elsajátítható tudást reprezentálja.
Minden tanfolyam mellé járnak
Grátisz tartalmak
A képzésen felül a hallgató a következő anyagokat kapja meg ingyen:
Teljes dokumentáció.
A tanfolyam játékainak (Diamond Swapper, Brick Breaker, SSShooter, Lonely Robot) teljes script dokumentációja PDF formátumban.
Asset pack
A tanfolyam játékainak (Diamond Swapper, Brick Breaker, SSShooter, Lonely Robot) teljes Asset Packja.
Játék sablonok
A tanfolyam játékainak (Diamond Swapper, Brick Breaker, SSShooter, Lonely Robot) teljes fordítható projektje a komplett kóddal együtt.
Játékgyűjtemény
PT ARCADE csomag a tanfolyamon említett klasszikus játékok gyűjteménye.
Alumni
Planet Taxi Club tagság.
Oklevél
A tanfolyam elvégzését igazoló oklevél.
TÖBB, MINT 600 HALLGATÓ
AZ ISKOLA FENNÁLLÁSA ÓTA!
Ennyien nem tévedhetnek! Legyél te is képzett játékfejlesztő!
GYIK
GYakran ismételt kérdések
A tanfolyamainkat negyedévente hirdetjük meg. A pontos indulás dátumáról Facebook oldalunkon tudsz tájékozódni.
Összhangban a kormányzati kommunikációval, a közös érdekünkben 2020 márciusától felfüggesztettük a tantermi képzéseinket.
Reméljük, hogy belátható időn belül újra találkozhatunk, de addig is tanfolyamainkat távoktatási rendszerünkön keresztül is meg tudjuk tartani, ahol valós időben látható és hallható az oktatónk és az oktatónk képernyője is.
A valós idejű távoktatás során mindenkinek ugyan úgy lehetősége nyílik kérdéseket feltenni és válaszokat kapni, mint a tantermi képzések esetében.
A csatlakozáshoz csak olyan mikrofonra és webkamerára van szükség, melyek kompatibilisek a Zoom video-chat szoftverrel.
Számítógépednek a Unity szoftver futtatására alkalmas paraméterekkel kell rendelkeznie. (Minimum 4GB RAM, i3 Processzor, egy 3D-s játékok futtatására alkalmas grafikus kártya.) A Unity alacsony hardware igényű, jól skálázható engine, PC és Mac számítógépeken is egyaránt futtatható. Továbbá rendelkezned kell mikrofonnal és webkamerával, hogy az óra közben kommunikálni tudj oktatónkkal.
- A Unity 3D legújabb ingyenes változatát.
- Visual Studio Code
- Micosoft Visual Studio
- Terminal: Cmd, PowerShell, Bash stb.
Oktató
Maros Gergely
25 éve fejlesztő, programozó, játékfejlesztéssel 10 éve foglalkozik. Szinte az összes piacon lévő programnyelvhez ért, ami programozható azt ő biztosan programozta már. VR programozás specialista, és részt vett többek között a Planet Taxi Budapesti Állatkert számára készült interaktív játszóház játék csomagjának fejlesztésében.
Jelenleg webfejlesztéssel foglalkozik.

- 1081 Budapest, Csokonai utca 10, földszint 3, Planet Taxi Lab
- Planet Taxi BC Ltd. 1453 Davidson Road Gibsons BC V0N 1V6
- planettaxilabs@gmail.com
- + 36 30 242 6652
- fb.com/planettaxijatekfejlesztokepzo
- Youtube csatorna