Develop PRO
Minden amit tudnod kell
Professzionális szintű játékfejlesztő tanfolyam
Develop PRO
Valós idejű távoktatás
Tanfolyamainkat távoktatási rendszerünkön keresztül tartjuk, ahol valós időben látható és hallható az oktatónk és az oktatónk képernyője is.
A valós idejű távoktatás során mindenkinek ugyan úgy lehetősége nyílik kérdéseket feltenni és válaszokat kapni, mint a tantermi képzések esetében.
A VIDEÓJÁTÉK FEJLESZTÉS MESTERFOKA
Magyarország legkedveltebb és legrégebbi játékfejlesztő iskolája most felterszi a koronát közkedvelt
Develop képzési sorozatára!
Nem kevesebbet vállaltunk, mint az Advanced tanfolyamon megismert best practice-ok alapjaira
egy teljesen 3D-s, a mai videójáték fejlesztés minden technikáját felvonultató játék közös fejlesztését.
-
VÁLJ PROFI JÁTÉKFEJLESZTŐVÉ
A tanfolyamot azoknak ajánljuk akik már elvégezték a Develop Classic és Advaced tanfolyamokat és továbblépnének.
-
GAME DESIGN
Elmélyülünk a játék technikai design folyamatiban az Arhitect szakmán keresztül. KÉSZ
-
JÁTÉK
A tanfolyam végére egy kész, saját magad által fejlesztett, önállóan futtatható játékkal fogsz rendelkezni.
A JÁTÉKFEJLESZTÉS LEGNÉPSZERŰBB MÓDJA
A tanfolyam célja
A Develop Pro ott folytatja ahol az Advanced abbahagyta. Megismerteti a hallgatót az Arhitect szakmával Bemutatja a mai 3D-s játékok fejlesztésének leggyakoribb menetét. A hallgató a grafikát, animációt, és hangokat készen kapja és az oktatásban példa nélkül álló módon a tanári sorról sorra magyarul dokumentált kód alapján ebből felépítheti saját változatát. A példa kód csomag részei szabadon felhasználhatóak késöbbi saját projektekben, A kód és a mechanikák moduláris felépítése megkönnyíti azok saját ötletekkel való bővítését. A tanfolyamot elvégzett hallgató képessé válik gyakorlatilag bármilyen stílusú játék önnáló fejlesztésére!
Tematika
A 60 óra (5 teljes hétvége) alatt a Alien Breed remake c. játék közös elkészítése közben többek között a következő területeket tanuljuk részletesen:
1. Modul
The Player - A játékos
- Az animáció fogalma
- Az animáció rövid története
- Az animáció fajtái
- Hogyan animáljunk?
- Skeleton és rig - csontozás és setup
- Skinelés
- Az arc animációja
- A Motion Capture azaz Mocap
- A technika felhasználási lehetőségei
- Mozgás feldolgozás
- A játékos működő kontrollerének létrehozása
- A játékos valódi arca és vezérlése
- Animációs rendszer ismertetése
- Humanoid Animation Rig
- Animator Controller
- Kamera vezérlés
- A fegyver vezérlése
- HP Controller
- Ragdoll - Rongybaba szimuiláció
- Floor Detector rendszer
2. Modul
The Enemy - Az ellenség
- Mesterséges Intelligencia (AI) a videójátékokban
- Fejlesztői fenntartások
- A videójátékos AI célja
- Az AI megvalósítása videójátékokban
- Neurális hálózatok videójátékokban
- Milyen megoldást válasszunk?
- Az AI látása
- Az AI hallása
- Az AI utvonalkeresője
- Csoportos reagálás
- Spawner rendszer
- A példajáték AI felépítése
- Riadó rendszer
- Moduláris Mission Crit rendszer
- AI viselkedés módok: Guard, Patrol
- Az AI animációs kontrollja
- Lopakodási rendszer /Instant Kill működése
3. Modul
The Gameplay - Játékmenet
- A vezérlés szintjei
- A Manager és Object típusú sript
- Level Master
- Ajtók, a játék irányítás igáslovai
- Felvehető tárgyak
- Küldetés kritikus objektumok
4. Modul
The Narrative - A narratíva
- Történet a videójátékokban
- A történet mesélés elemei
- Text Log
- Audio Log
- Vendor terminal
- Adatcsomag management
- Több scene egyidejű kezelése
- Pályák közötti váltás mechanikája - Lift
- Save Game funkció
5. Modul
Vertical Slice
- Game Design Dokument azaz GDD
- Intro
- Pályák kialakítása
- Outro
- Experimental gaming design, a mag
- Technológia használata azaz gyártási szakasz
- Mission Crit láncok létrehozása
- Game Master és Liftek végleges működése
- Speciális tárgyak kezelése
- Menü kezelés
- Art Target - A megcélzott grafikai szint elkészítése
- Vizsga feladat
A tanfolyamra befizető hallgató ajándékként megkapja a korábbi VR AronnaX tanfolyamunk teljes képzési anyagát!
Ez a számodra megfelelő tanfolyam?
Amennyiben igen, jelentkezz most! Tanfolyamaink folyamatosan teltházasak. A meghirdetett szabad helyek gyorsan elfogynak.
Hallgatóink munkái
Képernyőmentések a tanfolyamon elkészült játékból
Nálunk nem találsz olyan, AAA játékokból vett képernyőmentéseket, melyeket nem Unity-ben fejlesztettek és amilyen látványvilág elkészítésére hallgatóink nem lennének képesek a tanfolyam elvégzése után. A weboldalunkra feltöltött minden képanyag a tanfolyamainkon elsajátítható tudást reprezentálja.
Minden tanfolyam mellé járnak
Grátisz tartalmak
A képzésen felül a hallgató a következő anyagokat kapja meg ingyen:
Teljes dokumentáció
A tanfolyam teljes, több mint 100 oldalas dokumentációja PDF formátumban.
Oktatói template
Az összes tanfolyamon írt FSM tanári verziója részletes belső, magyarnyelvű dokumentációval.
Játék sablonok
PT ARCADE csomag a tanfolyamon említett klasszikus játékok gyűjteménye.
VR tananyag
A korábbi VR tanfolyamunk teljes képzési anyaga ajándékba
Portfólió
Credit a megjelenő játékban ( a fejlesztők között listázzuk a neved referenciaként).
Alumni
Planet Taxi Club tagság.
Oklevél
A tanfolyam elvégzését igazoló oklevél.
TÖBB, MINT 50 HALLGATÓ
AZ ISKOLA FENNÁLLÁSA ÓTA!
Ennyien nem tévedhetnek! Legyél te is képzett játékfejlesztő!
GYIK
GYakran ismételt kérdések
A tanfolyamainkat negyedévente hirdetjük meg. A pontos indulás dátumáról Facebook oldalunkon tudsz tájékozódni.
Összhangban a kormányzati kommunikációval, a közös érdekünkben 2020 márciusától felfüggesztettük a tantermi képzéseinket.
Reméljük, hogy belátható időn belül újra találkozhatunk, de addig is tanfolyamainkat távoktatási rendszerünkön keresztül is meg tudjuk tartani, ahol valós időben látható és hallható az oktatónk és az oktatónk képernyője is.
A valós idejű távoktatás során mindenkinek ugyan úgy lehetősége nyílik kérdéseket feltenni és válaszokat kapni, mint a tantermi képzések esetében.
A csatlakozáshoz csak olyan mikrofonra és webkamerára van szükség, melyek kompatibilisek a Zoom video-chat szoftverrel.
Számítógépednek a Unity szoftver futtatására alkalmas paraméterekkel kell rendelkeznie. (Minimum 4GB RAM, i3 Processzor, egy 3D-s játékok futtatására alkalmas grafikus kártya.) A Unity alacsony hardware igényű, jól skálázható engine, PC és Mac számítógépeken is egyaránt futtatható. Továbbá rendelkezned kell mikrofonnal és webkamerával, hogy az óra közben kommunikálni tudj oktatónkkal.
- A Unity 3D legújabb ingyenes változatát.
- Playmaker legújabb változatás (Fizetős tartalom)
- Opcionálisan az MWH Advanced jármű fizikát (Fizetős tartalom)
Oktató

Grőb Attila
Ekoteka és Europri díjas képzőművész. Hivatalos AutoDesk Oktató.
20 éve játékfejlesztő, emellett 13 éve oktat 3D tervezést, Unreal Engine, Cryengine és Unity játékfejlesztést. Olyan játékok elkészítésében vett részt, mint pl. A Silent Hill, a Witcher, a Sine Mora vagy a Warhammer Inquisitor Martyr.
A Mesharray Digital Media School és a Magyar Képzőművészeti Egyetem volt előadó tanára.
Jelenleg a Planet Taxi RD&E Labs Creative Director-a.3
- 1081 Budapest, Csokonai utca 10, földszint 3, Planet Taxi Lab
- Planet Taxi BC Ltd. 1453 Davidson Road Gibsons BC V0N 1V6
- planettaxilabs@gmail.com
- + 36 30 242 6652
- fb.com/planettaxijatekfejlesztokepzo
- Youtube csatorna