Develop Advanced
Genesis drive
Haldó szintű játékfejlesztő tanfolyam
Develop Advanced
Valós idejű távoktatás
Tanfolyamainkat távoktatási rendszerünkön keresztül tartjuk, ahol valós időben látható és hallható az oktatónk és az oktatónk képernyője is.
A valós idejű távoktatás során mindenkinek ugyan úgy lehetősége nyílik kérdéseket feltenni és válaszokat kapni, mint a tantermi képzések esetében.
Ismerkedés a Unity Engine haladó szintű funkcióival
Magyarország legkedveltebb és legrégebbi játékfejlesztő iskolája újra emeli a tétet! Nem kevesebbet vállaltunk, mint egy teljesen 3D-s fizikázott autós, lövöldözős játék, a Road Warrior közös elkészítésén keresztül bevezetni a hallgatókat a Unity Engine lehetőségeibe, a visual scripting és a teljesen 3D-s pályatervezés világába.
-
Emeljük a tétet
A tanfolyamot azoknak ajánljuk akik már elvégezték a Develop Classic tanfolyamot és továbblépnének.
-
Level design
Elmélyülünk a pályatervezés és Visual Scripting világában.
-
Kész játék
A tanfolyam végére egy kész, saját magad által fejlesztett, önállóan futtatható játékkal fogsz rendelkezni.
A játékfejlesztés leggyorsabb módja
A tanfolyam célja
A Develop Advanced ott folytatja ahol a Classic abbahagyta. Megismerteti a hallgatót a Unity 3D legújabb lehetőségeivel. Igyekszik teljessé bővíteni a hallgató játékfejlesztésről alkotott képét az inditől egészen a tripla A-ig. Bemutatja a 3D-s játékok fejlesztését, és magyarországon egyedül a Planet Taxi vállalkozik rá, hogy Visual Scripting segítségével egy tanfolyam felépíti az összes alap játékipari mechanikát a navigációtól a fegyver-rendszereken át egészen a mesterséges intelligenciáig.
Tematika
A 60 óra (5 teljes hétvége) alatt a Genesis Drive c. játék közös elkészítése közben többek között a következő területeket tanuljuk részletesen:
1. Modul
Overview - Tervezés
- Indie játékfejlesztés áttekintése
- Ismerkedés a Visual Scripting-el
- Programozási alapok Playmakerben
- Input Manager
- Gyakorlati játékmechanikák
- Mozgatás mechanikák programozása
- Célzás mechanikák programozása
- Törhető Objektum programozása
- Fegyver rendszer tervezés
- Fizikai lövedékes rendszer programozása - lövedék
- Fizikai lövedékes rendszer programozása - fegyver
2. Modul
Fire! - Fegyver-rendszerek és alap ellenfelek
- Kiegészítő rendszerek: Laser Projektor (raycast) programozása
- World Space UI készítése és programozása
- Fizikai lövedék nélküli rendszerek - “Sugár” fegyverek programozása
- Fizikai és nem fizikai lövedékes rendszerek - Turret programozása
- Célbefogás és követés Turret segítségével
- Célbefogás geometriája
- Player és általános HP kezelés programozása
- Heal/Kill zónák programozása
3. Modul
AI & DRIVE! - Mesterséges Intelligencia és Jármű fizika
- Mesterséges intelligencia alapok
- Mesterséges intelligencia a videójátékokban
- AI típusok programozása
- Boid programozása
- Mine programozása
- Turret programozása - A leggyakoribb ellenfél típus
- Nav enemy programozása - Útvonal kereső
- Enemy Flyer programozása - Repülő ellenfél
- Csapat Intelligencia
- Fejlett jármű fizikai rendszerek
4. Modul
ART
- Grafikai modul-rendszerek
- Terran objektum típus és editor
- Pro builder
- Scriptable Render Pipeline
- Lightweight SRP template
- High-Definition SRP template
- Shadergraph
- Decal projector component (Deferred Decal)
- Post Processing
5. Modul
Final touch
- Grafikai egységesítés
- Működés finomhangolása
- Játékos kommunikáció
- Játékos vezetés elmélete
- Basic GUI
- Advanced GUI
- Particle system
- Effect graph
Ez a számodra megfelelő tanfolyam?
Amennyiben igen, jelentkezz most! Tanfolyamaink folyamatosan teltházasak. A meghirdetett szabad helyek gyorsan elfogynak.
Hallgatóink munkái
Képernyőmentések a tanfolyamon elkészült játékból
Nálunk nem találsz olyan, AAA játékokból vett képernyőmentéseket, melyeket nem Unity-ben fejlesztettek és amilyen látványvilág elkészítésére hallgatóink nem lennének képesek a tanfolyam elvégzése után. A weboldalunkra feltöltött minden képanyag a tanfolyamainkon elsajátítható tudást reprezentálja.
Minden tanfolyam mellé járnak
Grátisz tartalmak
A képzésen felül a hallgató a következő anyagokat kapja meg ingyen:
Teljes dokumentáció
A tanfolyam teljes, több mint 100 oldalas dokumentációja PDF formátumban.
Oktatói template
Az összes tanfolyamon írt FSM tanári verziója részletes belső, magyarnyelvű dokumentációval.
Játék sablonok
PT ARCADE csomag a tanfolyamon említett klasszikus játékok gyűjteménye.
Portfólió
Credit a megjelenő játékban ( a fejlesztők között listázzuk a neved referenciaként).
Alumni
Planet Taxi Club tagság.
Oklevél
A tanfolyam elvégzését igazoló oklevél.
TÖBB, MINT 650 HALLGATÓ
AZ ISKOLA FENNÁLLÁSA ÓTA!
Ennyien nem tévedhetnek! Legyél te is képzett játékfejlesztő!
GYIK
GYakran ismételt kérdések
A tanfolyamainkat negyedévente hirdetjük meg. A pontos indulás dátumáról Facebook oldalunkon tudsz tájékozódni.
Összhangban a kormányzati kommunikációval, a közös érdekünkben 2020 márciusától felfüggesztettük a tantermi képzéseinket.
Reméljük, hogy belátható időn belül újra találkozhatunk, de addig is tanfolyamainkat távoktatási rendszerünkön keresztül is meg tudjuk tartani, ahol valós időben látható és hallható az oktatónk és az oktatónk képernyője is.
A valós idejű távoktatás során mindenkinek ugyan úgy lehetősége nyílik kérdéseket feltenni és válaszokat kapni, mint a tantermi képzések esetében.
A csatlakozáshoz csak olyan mikrofonra és webkamerára van szükség, melyek kompatibilisek a Zoom video-chat szoftverrel.
Számítógépednek a Unity szoftver futtatására alkalmas paraméterekkel kell rendelkeznie. (Minimum 4GB RAM, i3 Processzor, egy 3D-s játékok futtatására alkalmas grafikus kártya.) A Unity alacsony hardware igényű, jól skálázható engine, PC és Mac számítógépeken is egyaránt futtatható. Továbbá rendelkezned kell mikrofonnal és webkamerával, hogy az óra közben kommunikálni tudj oktatónkkal.
- A Unity 3D legújabb ingyenes változatát.
- Playmaker legújabb változatás (Fizetős tartalom)
- Opcionálisan az MWH Advanced jármű fizikát (Fizetős tartalom)
Oktató
Grőb Attila
Ekoteka és Europri díjas képzőművész. Hivatalos AutoDesk Oktató.
23 éve játékfejlesztő, emellett 13 éve oktat 3D tervezést, Unreal Engine, Cryengine és Unity játékfejlesztést. Olyan játékok elkészítésében vett részt, mint pl. A Silent Hill, a Witcher, a Sine Mora vagy a Warhammer Inquisitor Martyr.
A Mesharray Digital Media School és a Magyar Képzőművészeti Egyetem volt előadó tanára.
Jelenleg a Planet Taxi RD&E Labs Creative Director-a.
- 1081 Budapest, Csokonai utca 10, földszint 3, Planet Taxi Lab
- Planet Taxi BC Ltd. 1453 Davidson Road Gibsons BC V0N 1V6
- planettaxilabs@gmail.com
- + 36 30 242 6652
- fb.com/planettaxijatekfejlesztokepzo
- Youtube csatorna