PT Gameart
3D grafika tanfolyam
Kezdőtől középhaladó szintig terjedő játékfejlesztő tanfolyam
PT GameArt
Valós idejű távoktatás
Tanfolyamainkat távoktatási rendszerünkön keresztül tartjuk, ahol valós időben látható és hallható az oktatónk és az oktatónk képernyője is.
A valós idejű távoktatás során mindenkinek ugyan úgy lehetősége nyílik kérdéseket feltenni és válaszokat kapni, mint a tantermi képzések esetében.
3D modellezés
Magyarország legkedveltebb és legrégebbi játékfejlesztő iskolájának grafikai kurzusa. Azoknak szól akik elvégezték a Develop Classic tanfolyamot és kedvet éreznek a játékokban található modellek elkészítésére. A tanfolyam a 3D grafika alapjaitól indul. A hallgatóval közösen elkészítünk egy egyszerű modellt, amit textúrázunk, shadelünk és a játékenginbe helyezünk.
-
3D modellező workshop
A tanfolyam második felében valamely éppen készülő játékunkból egy előre bemutatott modellt készítünk el workshop jellegű önálló munkában.
-
Változatos feladatok
Tanfolyamainkon egyedi modelleket készítünk. Mindig más és más készül el egy valóban létező, konkrét játékhoz.
-
Kedvezményes ismétlési lehetőség
Aki a tanfolyam elvégzése után is folytatni szeretné a tanulást és a modellezést, a következő GameArt tanfolyamon a kezdő óra nélkül, még kedvezőbb áron vehet részt a tanfolyam minden alkalommal különböző workshop részében.
Játékfejlesztőknek szóló 3D specializáció
A tanfolyam célja
A GameArt célja, hogy a hallgatót képessé tegye egyszerűbb és összetettebb játékba rakható, 3D Objectek elkészítésére és textúrázására, shadelésére egészen az engine kész állapotig.
Tematika
A 60 óra (5 teljes hétvége) alatt a 3D-s modellek közös elkészítése közben a gyakorlat mellett többek között a következő elméleti területeket tanuljuk részletesen:
3D modellezés alapok
Koncept rajzoktól a kész modellig
- Koncept olvasás szabályai
- Koncept típusok és használatuk
- Egyéb referencia források
- Workflow típusok áttekintése felhasznált technika szerint
- Workflow típusok a modellezés iránya szerint
- Modellezés típusok a modellezés célja szerint
- UVW alapok.
- 3ds Max alapok
- A tanfolyam alap modelljének közös modellezése
- A tanfolyam alapmodelljének közös textúrázása
- A tanfolyam alapmodelljének közös shadelése és exportálása
- Workshop modell elkészítése
Ez a számodra megfelelő tanfolyam?
Amennyiben igen, jelentkezz most! Tanfolyamaink folyamatosan teltházasak. A meghirdetett szabad helyek gyorsan elfogynak.
Hallgatóink munkái
Képernyőmentések a tanfolyamon elkészült játékból
Nálunk nem találsz olyan, AAA játékokból vett képernyőmentéseket, melyeket nem Unity-ben fejlesztettek és amilyen látványvilág elkészítésére hallgatóink nem lennének képesek a tanfolyam elvégzése után. A weboldalunkra feltöltött minden képanyag a tanfolyamainkon elsajátítható tudást reprezentálja.
Minden tanfolyam mellé járnak
Grátisz tartalmak
A képzésen felül a hallgató a következő anyagokat kapja meg ingyen:
Teljes dokumentáció
A tanfolyam teljes, 11 oldalas dokumentációja PDF formátumban.
Játék sablonok
PT ARCADE csomag a tanfolyamon említett klasszikus játékok gyűjteménye.
Portfólió
Credit a megjelenő játékban (a fejlesztők között listázzuk a neved referenciaként).
Alumni
Planet Taxi Club tagság.
Oklevél
A tanfolyam elvégzését igazoló oklevél.
TÖBB, MINT 600 HALLGATÓ
AZ ISKOLA FENNÁLLÁSA ÓTA!
Ennyien nem tévedhetnek! Legyél te is képzett játékfejlesztő!
GYIK
GYakran ismételt kérdések
A tanfolyamainkat negyedévente hirdetjük meg. A pontos indulás dátumáról Facebook oldalunkon tudsz tájékozódni.
Összhangban a kormányzati kommunikációval, a közös érdekünkben 2020 márciusától felfüggesztettük a tantermi képzéseinket.
Reméljük, hogy belátható időn belül újra találkozhatunk, de addig is tanfolyamainkat távoktatási rendszerünkön keresztül is meg tudjuk tartani, ahol valós időben látható és hallható az oktatónk és az oktatónk képernyője is.
A valós idejű távoktatás során mindenkinek ugyan úgy lehetősége nyílik kérdéseket feltenni és válaszokat kapni, mint a tantermi képzések esetében.
A csatlakozáshoz csak olyan mikrofonra és webkamerára van szükség, melyek kompatibilisek a Zoom video-chat szoftverrel.
Számítógépednek a Unity szoftver futtatására alkalmas paraméterekkel kell rendelkeznie. (Minimum 4GB RAM, i3 Processzor, egy 3D-s játékok futtatására alkalmas grafikus kártya.) A Unity alacsony hardware igényű, jól skálázható engine, PC és Mac számítógépeken is egyaránt futtatható. Továbbá rendelkezned kell mikrofonnal és webkamerával, hogy az óra közben kommunikálni tudj oktatónkkal.
- A Unity 3D legújabb ingyenes változatát.
- Playmaker legújabb változatás (Fizetős tartalom)
- Opcionálisan az MWH Advanced jármű fizikát (Fizetős tartalom)
Oktató
Grőb Attila
Ekoteka és Europri díjas képzőművész. Hivatalos AutoDesk Oktató.
23 éve játékfejlesztő, emellett 13 éve oktat 3D tervezést, Unreal Engine, Cryengine és Unity játékfejlesztést. Olyan játékok elkészítésében vett részt, mint pl. A Silent Hill, a Witcher, a Sine Mora vagy a Warhammer Inquisitor Martyr.
A Mesharray Digital Media School és a Magyar Képzőművészeti Egyetem volt előadó tanára.
Jelenleg a Planet Taxi RD&E Labs Creative Director-a.
- 1081 Budapest, Csokonai utca 10, földszint 3, Planet Taxi Lab
- Planet Taxi BC Ltd. 1453 Davidson Road Gibsons BC V0N 1V6
- planettaxilabs@gmail.com
- + 36 30 242 6652
- fb.com/planettaxijatekfejlesztokepzo
- Youtube csatorna